Powered By Blogger

sexta-feira, 12 de julho de 2013

12° SINGLES ÁLBUM - Diana Ross Presents The Jackson5 - Musica - Born to Love You

12° SINGLES ÁLBUM - Diana Ross Presents The Jackson 5

Musica - Born to Love You 






Album Version (from "Diana Ross Presents The Jackson 5")
2'27
Original version by The Temptations,
Album "The Temptin' Temptations" (Gordy, 1965)

BORN TO LOVE YOU

(Ivy Jo Hunter / William Mickey Stevenson)
Lead vocals : Michael Jackson, Jermaine Jackson
Background vocals : The Jackson 5
Produced by Bobby Taylor
Recorded 1969 at the Motown's Hitsville Studio, Detroit, Michigan

Nada mais específico sobre a origem desta Música foi encntrado, se aparecer novidades sobre sua história postaremos e daremos continuidade aqui..

ORIGINAL

Michael
girl, as you walk by
i see the sign so deep inside.
i knew it had to be

when you smiled for a little while
i heard the same rhapsody
so lovely and so fair.

i knew right then and there
that you were made for me
and it wasn't hard to see

guess i was born to love you

Jackson 5
born to love you, born to love you

Michael
guess i was born to love you.

Jackson 5
born to love you, born to love you
darling i, i was born to love you
give my love to no one but you.

Jermaine
this is a man with the future in his hands
don't let go,

Jackson 5
Don't let go,

Jermaine
baby, don't let go.

Jackson 5
don't let go,

Michael
you better come on
and take my hand
cuz i can't understand

this feeling in my soul
but i know that i would rather die
than to let this feeling go

oh, now, girl, can you see
that this was meant to be?
it's funny but it's true

guess i was born to love you

Jackson 5
born to love you, born to love you

Michael
guess i was born to love you.

Jackson 5
born to love you, born to love you



TRADUÇÃO


Michael

Menina, que caminha
Vejo o sinal tão profundo.
Que sabia que tinha que ser

Quando você sorriu um pouquinho
Ouvi a mesma rapsódia
Adorável e tão formosa.

Eu soube bem ali
Que você foi feita para mim
E não foi difícil de ver

Acho que eu nasci para te amar

Jackson 5
Nascido para te amar, Nascido para te amar

Michael
Acho que eu nasci para te amar.

Jackson 5
Nascido para te amar, Nascido para te amar
Querida, eu nasci para te amar
Dar o meu amor para apenas você.

Jermaine
Este é um homem com o futuro em suas mãos
Não deixe ir,

Jackson 5
Não deixe ir,

Jermaine
Bebê, não deixe ir.

Jackson 5
Não deixe ir,

Michael
É melhor vir sobre
E pegue minha mão
Pois eu não consigo entender

Esse sentimento na minha alma
Mas eu sei que eu preferiria morrer
Do que deixar este sentimento ir

Oh, agora, menina, você pode ver
Que este era para ser?
É engraçado, mas é verdade

Acho que eu nasci para te amar

Jackson 5
Nasceu para te amar, Nasceu para te amar

Michael
Acho que eu nasci para te amar.

Jackson 5
Nasceu para te amar, Nasceu para te amar

Nenhum comentário: